Nejčastější dotazy
FAQ
Prečtěte si odpovědi na dotazy, na které se často ptáte.
1.Výhody registrace
- Jako registrovaný zákazník získáváte férové ceny.
- Můžete se účastnit hlasování o nových produktech.
- Budete s předstihem infromováni o slevových akcích.
- Nemusíte pokaždé znovu vyplňovat údaje o svojí osobě, jméno, příjmení, ulici, číslo, město, PSČ, email, telefon.
- Můžete si uložit až 5 adres a na ně odesílat jedním klikem myši.
- Uvidíte detailní historii Vašich objednávek.
- Můžete ukládat receptury vlastních produktů = zakázkových mixů a jedním kliknutím je opakovat.
2.Jak můžu sledovat svou objednávku, když jsem se neregistroval / registroval až dodatečně.
Informace o stavu vyřízení objednávky posíláme automaticky na e-mail, ať už jste, či nejste registrován!
3.Mám u vás registraci, ale nepamatuju si heslo
Stačí kliknout v pravém horním rohu na ikonu pro přihlášení a dále na větu „Zapomněli jste heslo?“, kterou naleznete v levé části stránky. Dále vyplníte svoji e-mailovou adresu zadanou při registraci a zvolíte „Obnovit heslo“. Do této e-mailové schránky přijde email s odkazem na nastavení nového hesla.
4.Chci si objednat bez registrace, ale systém mi hlásí, že emailová adresa již byla použita. Jak mám postupovat?
Znamená to, že máte u nás již z minulosti vytvořenou registraci. Pokud si nepamatujete heslo, pokračujte dle bodu 3.
5.Kde najdu seznam výdejních míst v ČR?
Zboží můžete vyzvednout na naší prodejně v Brně nebo na kterémkoliv výdejním místě našich dopravců, kterými jsou DPD a GLS. Místo vyzvednutí zvolíte v košíku.
6.Zasíláte také na Slovensko? Pokud ano, jaká je výše poštovného a podmínky?
Ne. Dodání zásilek na Slovensko chystáme v budoucnu.
7.Objednal jsem před pár dny, poslal platbu a zatím nemám info, jestli platba přišla a co je s objednávkou.
Upozornění o přijaté platbě posíláme automaticky na email. Překontrolujte Vaši emailovou schránku, vyplněnou v objednávce. Zkontrolujte v ní i spamovou složku.
Do 3 pracovních dní od potvrzení o přijaté platbě informujeme znovu písemně na email o odeslání zásilky.
Pokud však máte objednán vlastní produkt = FORM MIX, očekávejte realizaci celé objednávky v termínu 7-10 pracovních dní od přijetí platby. Během této doby nebudete nijak informováni. Až v momentě dokončení zakázkové výroby a odbavení celé objednávky Vás vyrozumíme písemně na email.
Jestliže jsou ve Vaší objednávce jen standardní produkty, může odbavení trvat 2-3 pracovní dny.
Pokud tato doba již uplynula a v emailové schránce nic nenalézáte, napište nám prosím email s číslem Vaší objednávky a s dotazem na obchod@4fitness.cz.
8.Chtěl bych si přijít koupit zboží na prodejnu v Brně. Je nutné objednat dopředu?
Standardní produkty v běžném balení a gramáži jsou na brněnské prodejně k přímému prodeji - v množství obvyklém - bez objednání. Nestandardní zboží, například ve formě FORM MIXU nebo atypické gramáži je třeba objednat přes e-shop 4fitness.cz
9.Mohu platit kartou v brněnské prodejně?
Ano. Platební kartou můžete nyní platit jak při osobním odběru tak i při dodání zboží balíkovou službou.
10.Máte kamenné prodejny v Praze, nebo jiných velkých městech?
Nemáme. Využijte prosím některé z výdejních míst po celé ČR, na která zasíláme zboží balíkovou službou.
11.Umožňujete kapslovaní objednaného mixu?
Tuto službu aktuálně nenabízíme.
12.Jak, resp. z čeho se získávají naše aminokyseliny (např. BCAA, Glutamin, AAKG, Lysin..) a Kreatin? Jsou izolovány z živočišných zdrojů?
Nikoliv, všechny tyto suroviny jsou získávány biotechnologiemi a jsou zcela vhodné pro vegetariány i vegany. Vyráběné jsou nejčastěji fermentací kukuřičného škrobu, nebo v některých případech synteticky.
13.Rád bych si u vás objednal, ale nejsem spokojen s dopravcem, šlo by zaslat zboži českou poštou?
Na doručení spolupracujeme pouze s přepravci GLS a DPD. Pokud Vám nevyhovuje doručení přepravní službou na uvedenou domácí nebo pracovní adresu, k rodině či přátelům, pak si můžete zboží nechat doručit na některé z výdejních míst GLS a DPD a tam si zboží osobně vyzvednout i odpoledne nebo o víkendu.
14.Nemohu u Vás v e-shopu najít položku maltodextrin v 1 kg balení. Nabízíte jej?
Maltodextrin nabízíme v balení po 1,5 kg nebo velkoobchodní balení 25kg. Další možností je umíchat si individuální množství v našem FORM MIXERU.
15. Jaký protein je nejlepší pro začátečníky?
Nejlepší volbou je syrovátkový koncentrát (WPC). Je cenově výhodný, dobře stravitelný a má vysoký obsah bílkovin. Pokud s doplňky začínáte, doporučujeme jednu dávku denně po tréninku. Výběr proteinů
16. Jaký je rozdíl mezi syrovátkovým a rostlinným proteinem?
Syrovátkový protein (např. WPC, WPI) obsahuje kompletní spektrum esenciálních aminokyselin a je živočišného původu. Rostlinné proteiny (např. hrachový, rýžový) jsou vhodné pro vegany a osoby s intolerancí na laktózu. Výběr záleží na vašich stravovacích preferencích.
17. Jak správně dávkovat BCAA a kdy je užívat?
Doporučuje se 5–10 g před, během nebo po tréninku. Před tréninkem pomáhají chránit svaly, po tréninku podporují regeneraci. Intenzita tréninku ovlivňuje načasování.
18. Je lepší protein před nebo po tréninku?
Většina sportovců těží z proteinu po tréninku kvůli regeneraci. Při tréninku nalačno nebo redukční dietě může být výhodné i před tréninkem.
19. Mohu kombinovat kreatin a protein?
Ano, je to běžná a efektivní kombinace. Kreatin zvyšuje sílu, protein podporuje růst svalů. Můžete je užít společně v jednom koktejlu.
20. Jak dlouho vydrží protein po otevření?
Obvykle 2–3 měsíce při skladování v suchu, chladu a mimo přímé slunce. Obal vždy dobře uzavřete.
21. Jaký je rozdíl mezi maltodextrinem a dextrózou?
Maltodextrin je komplexní sacharid vhodný pro delší zátěž. Dextróza je jednoduchý cukr, který rychle doplňuje energii po výkonu. Výběr záleží na typu tréninku.
22. Jak si mohu nechat vyrobit vlastní mix doplňků?
Na 4fitness.cz nabízíme zakázkovou výrobu tj. FORM MIXER – zvolíte suroviny, poměry a balení. Pokud si nevíte rady, kontaktujte nás.
23. Lze objednat pouze vzorky nebo menší balení proteinů?
Menší balení si můžete nadefinovat ve FORM MIXERU. Ideální pro testování chuti a snášenlivosti.
24. Proč se protein špatně rozmíchává?
Na vině může být studená voda, málo tekutiny nebo absence šejkru. Použijte šejkr s mřížkou nebo mixér, zvolte správný poměr prášku a vody.
25. Jaký je rozdíl mezi koncentrátem(WPC), izolátem(WPI) a hydrolyzátem(WPH)?
WPC má 70–80 % bílkovin a trochu laktózy. WPI má 90 %+, minimum tuku a laktózy. WPH je předtrávený, vstřebává se nejrychleji. Záleží na cíli a citlivosti na laktózu.
26. Jsou proteiny vhodné i pro vegany?
Ano, nabízíme rostlinné proteiny – hrachový, rýžový, konopný, sojový nebo jejich kombinaci. Neobsahují živočišné složky.
27. Který protein je nejlepší na hubnutí / pro ženy / pro začátečníky?
Na hubnutí volte izolát nebo vícesložkový protein s nízkým obsahem cukru a tuku. Pro ženy lehce stravitelné a chutné varianty. Pro začátečníky WPC.
28. Co doporučíte pro nabrání svalové hmoty?
Doporučujeme kombinaci kvalitního proteinu (WPC nebo WPI), kreatinu a maltodextrinu. Podpoří růst svalů a doplní energii. Nebo můžete zvolit balík vybraných produktů pro nabírání svalů.
29. Jak dávkovat kreatin?
Standardně 3–5 g denně. Možná je i nasycovací fáze (20 g/den po 5 dní), pak 3–5 g. Ideálně po tréninku s proteinem a sacharidy.
30. Lze míchat doplňky dohromady (např. BCAA + protein)?
Ano, kombinace je běžná. Sledujte doporučené dávkování jednotlivých složek.
31. Jak dlouho po otevření lze přípravek spotřebovat?
Ideálně do 2–3 měsíců. Skladujte v suchu, chladu, bez slunce. Produkty bez konzervantů spotřebujte dříve.
33. Jsou produkty testovány na zakázané látky?
Ano, testujeme čistotu surovin a absenci zakázaných látek. Vhodné i pro výkonnostní sportovce.
34. Jak poznám vhodný produkt pro můj sport?
Každý produkt má doporučení v popisu – silový trénink, vytrvalost, hubnutí. Rádi poradíme i individuálně.
35. Jak reklamovat zboží?
Kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky, zašlete fotografii a popis problému.